A causa de la situació generada per la pandèmia el creixement del comerç electrònic s'ha accelerat i les vendes en línia han crescut molt.
Tenir un canal de venda en línia s'ha convertit en una obligació per molts negocis si volen sobreviure.
També pot ser una oportunitat per créixer com a empresa i fer el salt als mercats internacionals.
Per fer el salt a la venda en línia has de tenir en compte i preparar algunes mesures com aquestes:
* Posicionar-se per poder arribar al nostre públic.* Mesurar i analitzar els resultats de vendes per veure si cal modificar l'estratègia.* Buscar la manera de diferenciar-te de la competència, sigui el producte en si o el canal per arribar al públic.* Introduir noves tecnologies per relacionar-los amb els clients com el WhatsApp.* Crear una pàgina web ara és possible amb eines senzilles com el Wordpress.* Utilitzar eines d'emmagatzematge al núvol com Google Drive o Dropbox.* Utilitzar passarel·les de pagament segures com Paypal, Google Pay o Bizum.* Buscar eines de ciberseguretat per evitar atacs dels hackers.* Utilitzar eines de publicitat digital com Adword o Facebook Ads.* Fer campanyes de màrqueting per email amb eines com MailChimp.
A les biblioteques trobaràs:
Luis Monge Malo
Adolfo Ramírez
Jürgen Meffert; Pedro Mendonça
Selecció de webs:
També et pot interessar:
* Digiemprèn - Gerència de Serveis de Comerç (Diputació de Barcelona)
* Guia Com pots digitalitzar el teu negoci i fer créixer la teva marca
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada