dilluns, 9 de juliol del 2018

Nova adquisició

El Vendedor conectado: recuperar la sonrisa de nuestra panadera en la era del comercio omnichannel 
Benoit Mahé   
658.8 Mah  (Noves empreses)

La frontera entre el món real i el digital s'ha desdibuixat en les últimes dècades i això ha afectat també al sector retail (comerç minorista), que ha experimentat una profunda transformació. Amb les noves tecnologies, el comerç ha entrat en l'era omnichannel i s'enfronta al repte de personalitzar la relació amb el client tant com a Internet però amb la humanitat que no pot transmetre una pantalla.

Aquesta obra mostra als professionals del sector retail com actuar davant del canvi digital, de manera que ofereixin als consumidors una experiència fluida i unificada, sigui quin sigui el punt de contacte entre la marca i el client, i alhora que optimitzen els seus equips i augmenten les vendes.



Text extret del web: https://www.profiteditorial.com

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada