dijous, 18 de febrer del 2021

Recomanació

La tecnologia està canviant les regles del negoci minorista. Els hàbits i els costums dels consumidors han anat evolucionant de manera cada vegada més accelerada. Ara, la majoria dels clients compra des dels seus smartphones, no en botigues físiques, i confien més en les xarxes socials i en les opinions d'altres compradors que en la publicitat de les pròpies marques. En aquest nou context, les estratègies del màrqueting tradicional ja no donen resultats. Cal un nou model que ajudi les marques a millorar l'experiència de client per complir satisfactòriament amb les seves expectatives i les seves noves necessitats.

El sector ha d'assumir una profunda transformació que passa per la digitalització del comerç minorista. Retail 4.0 proporciona un marc interpretatiu perquè els professionals puguin comprendre i gestionar els seus comerços des d'aquesta nova perspectiva. Dóna una sèrie de consells estratègics per fusionar el màrqueting tradicional amb el digital, triar les tecnologies més funcionals, alinear la informació que es transmet tant en línia com fora i, finalment, aconseguir que les botigues físiques es converteixin en destinacions les quals vulguin anar-hi, per guanyar la lleialtat del consumidor i defensar-se de la competència més agressiva.

Lectura disponible a la biblioteca Manuel de Pedrolo
Lectura disponible a la plataforma digital https://catalunya.ebiblio.es/

Text extret de la pàgina web: https://www.lideditorial.com/libros/retail-40

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada