Instagram és una xarxa social amb més
de 1.000 milions d’usuaris actius en
un mes.
El seu creixement ha fet que la majoria d’empreses hagin apostat per ser-hi
dins la comunitat. La principal raó per la qual les empreses volen que
Instagram sigui el seu aparador és perquè la gran majoria dels seus clients
potencials ja hi són allà.
A més, la xarxa social ja està començant a provar la venda directa d’algunes marques sense
haver de sortir de l’aplicació.
Instagram és el meu aparador. I ara, què faig?
- Gaudeix de la seva simplicitat. La facilitat d’ús permet
que pugui produir-se contingut amb rapidesa i tenir una relació directa
amb l’usuari. Aprofita la funció d’Instagram Stories, que permet crear
històries fàcilment i generar interacció.
- Sigues creatiu. El contingut visual és la base
d’Instagram. Ser atractiu i original és el que et donarà rellevància. La
seva senzillesa no està renyida amb la qualitat de les fotografies.
De fet, cada vegada els usuaris ho valoren més.
- Tingues a punt una estratègia. Com a qualsevol xarxa social
és recomanable tenir una estratègia de continguts per tal d’arribar als
teus objectius. Una inversió de temps i econòmica és sempre recomanable.
A les biblioteques trobaràs:
Instagram y más / Phil González
Gestión profesional de redes sociales: rutinas y estrategias de community management /José Sixto García
Marketing 4.0: transforma tu estrategia para atraer al consumidor digital/ Philip Kotler, Hermawan Kartajaya e Iwan Setiawan
Selecció de webs:
Extret del Prestatge virtual: Món Laboral
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada