dimecres, 24 d’abril del 2019

Instagram és el meu aparador


Instagram és una xarxa social amb més de 1.000 milions d’usuaris actius en un mes.
El seu creixement ha fet que la majoria d’empreses hagin apostat per ser-hi dins la comunitat. La principal raó per la qual les empreses volen que Instagram sigui el seu aparador és perquè la gran majoria dels seus clients potencials ja hi són allà.
A més, la xarxa social ja està començant a provar la venda directa d’algunes marques sense haver de sortir de l’aplicació.
Instagram és el meu aparador. I ara, què faig?
  1. Gaudeix de la seva simplicitat. La facilitat d’ús permet que pugui produir-se contingut amb rapidesa i tenir una relació directa amb l’usuari. Aprofita la funció d’Instagram Stories, que permet crear històries fàcilment i generar interacció.
  2. Sigues creatiu. El contingut visual és la base d’Instagram. Ser atractiu i original és el que et donarà rellevància. La seva senzillesa no està renyida amb la qualitat de les fotografies. De fet, cada vegada els usuaris ho valoren més.
  3. Tingues a punt una estratègia. Com a qualsevol xarxa social és recomanable tenir una estratègia de continguts per tal d’arribar als teus objectius. Una inversió de temps i econòmica és sempre recomanable.
A les biblioteques trobaràs:





Instagram y más / Phil González




















Marketing 4.0: transforma tu estrategia para atraer al consumidor digital/ Philip Kotler, Hermawan Kartajaya e Iwan Setiawan






Selecció de webs:


Extret del Prestatge virtual: Món Laboral

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada