dimarts, 5 de maig del 2020

Linkedln i la importància de les paraules

LinkedIn és una de les xarxes socials que permet explorar el nostre àmbit professional. 
L'ús principal d'aquesta xarxa social professional, fundada l'any 2003 i amb més de 660 milions de membres a nivell mundial, és connectar les empreses i els professionals dels diferents sectors.
La situació actual ens ofereix una pausa per dedicar-nos a aquesta eina que ens permetrà ampliar la xarxa de contactes i millorar la nostra marca personal en l’entorn digital.
Per exemple, podem canviar la nostra fotografia, revisar amb qui estem connectat i a qui convidem, redefinir la nostra estratègia, millorar el nostre posicionament i podem revisar també com utilitzem les paraules en la nostra descripció de perfil o com publiquem continguts.
I quines són les paraules més utilitzades per descriure els perfils? Segons LinkedIn són aquestes 10:
  1. motivat 
  2. apassionat
  3. creatiu
  4. disposat
  5. àmplia experiència
  6. responsable
  7. estratègic
  8. trajectòria
  9. organitzatiu 
  10. expert 
Podem utilitzar altres paraules rellevants i originals si busquem sinònims que ens representin. El més recomanable pel un perfil és tenir en compte:
  • Tant per la descripció del perfil com per les publicacions que es facin, pensem en utilitzar paraules i continguts amb valor i que ens representin.
  • Afegir el perfil i sector professional.
  • Descriure amb detall els coneixements i competències. 
A eBiblio trobaràs:





Neus Arqués










Elvira Valentina Zacher

















Selecció de webs:

1 comentari: