LinkedIn és una de les xarxes socials que permet explorar el nostre àmbit professional.
L'ús principal d'aquesta xarxa social professional, fundada l'any 2003 i amb més de 660 milions de membres a nivell mundial, és connectar les empreses i els professionals dels diferents sectors.
La situació actual ens ofereix una pausa per dedicar-nos a aquesta eina que ens permetrà ampliar la xarxa de contactes i millorar la nostra marca personal en l’entorn digital.
Per exemple, podem canviar la nostra fotografia, revisar amb qui estem connectat i a qui convidem, redefinir la nostra estratègia, millorar el nostre posicionament i podem revisar també com utilitzem les paraules en la nostra descripció de perfil o com publiquem continguts.
I quines són les paraules més utilitzades per descriure els perfils? Segons LinkedIn són aquestes 10:
- motivat
- apassionat
- creatiu
- disposat
- àmplia experiència
- responsable
- estratègic
- trajectòria
- organitzatiu
- expert
Podem utilitzar altres paraules rellevants i originals si busquem sinònims que ens representin. El més recomanable pel un perfil és tenir en compte:
- Tant per la descripció del perfil com per les publicacions que es facin, pensem en utilitzar paraules i continguts amb valor i que ens representin.
- Afegir el perfil i sector professional.
- Descriure amb detall els coneixements i competències.
A eBiblio trobaràs:
Neus Arqués
Elvira Valentina Zacher
Selecció de webs:
- Cómo hacer en 6 horas un perfil en Linkedin que deje huella
- 9 herramientas para elegir las mejores palabras clave. Cómo hacer un buen Keyword Research
- Brand YOU Year: How to Brand Yourself Without Sounding Like Everyone Else
- Cómo incrementar el número de visitas a tu perfil de LinkedIn
També et pot interessar:
Agraeixo que incloeu el meu Y tú, ¿qué marca eres? com a recurs.
ResponElimina