Brànding -gestió o construcció de marca- és el terme que fa referència a la gestió que una empresa fa per a fer-se lloc en el mercat laboral i sobresortir respecte a les altres. Podem distingir-ne diversos tipus segons el que es vulgui destacar, tenim brànding del producte que es ven, el nom del producte, el disseny o símbol, el brànding del servei que s'ofereix perquè destaqui sobre altres serveis i sigui reconegut en el mercat, brànding corporatiu el que identifica una empresa per a diferenciar-la de les altres, la seva marca, o el brànding personal que representa a una persona i una identitat pública.
El director de marca (brand manager) que normalment té formació en màrqueting i publicitat és el perfil professional que gestiona la marca d'una empresa.
A les biblioteques trobaràs:
Miguel Ángel San Juan
Jorge David Fernández Gómez, María Teresa Gordillo-Rodríguez
Paz Herrera
Javier Casanoves Boix
Més cerques al catàleg Aladí:
Selecció de webs:
També et pot interessar:
Informació estreta de la Biblioteca Virtual
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada