24 formas de mejorar el rendimiento personal y de tu equipo
Michael Maginn
658.3 Mag (Noves empreses)
En un món profesional tan competitiu, el treball en equipé s imprescindible. 24 formes de millorar el rendiment personal i del teu equip et proporciona les recomanacions clau per convertir un grup de persones en un equip unit que ofereixi millors resultats en conjunt que la suma de les parts. En aquest concís i útil manual trobaràs tot el que necessites per crear equips d’èxit, innovadors i excepcionals.
Amb ell, ensenyaràs als teus membres a fixar un objectiu clar i comú, definir les responsabilitats, evitar els problemas predictibles, potenciar la col·laboració, convertir les idees en realitat, prendre decisions clares, arribar al consens, gestionar les diferències, confiar en els altres, dirigir les reunions i liderar sense imposar autoritat. Els equips de treball funcionen amb èxit si s’eliminen les rivalitats internes i concentren les diferents perspectives i habilitats en un objectiu comú.
24 formes de millorar el rendiment personal i del teu equip t’ensenya a construir equips que funcionin amb èxit, a treballar amb els individus i amb el grup per obtener resultats creatius, resolutius i recolzats sempre per tots.
Text extret del web http://www.profiteditorial.com
Lanzamiento de productos y servicios
Ramsés Gallego Díaz
658.8 Gal (Noves empreses)
Aquest llibre recopila la informació necessària pel llançament de productes i serveis, l'argumentari de vendes i la presentació del producte a la xarxa comercial, definició d'accions de màrqueting i promoció, programació del llançament i implantació en el mercat i mesures d'anàlisi i control dels recursos invertits.
Aquest llibre és el resultat de l'experiència docent i professional de l'autor en les disciplines de Màrqueting i Economia de l'Empresa, així com el desenvolupament de responsabilitats en l'àrea de Màrqueting i Comercial en multinacionals de gran consum. Cadascuna de les seves unitats didàctiques conté la formació teòrica, il·lustracions, gràfics, esquemes, exemples i exercicis per a la seva aplicació pràctica. Al final de cada unitat es recullen els aspectes més rellevants en un resum, una autoavaluació tipus test i activitats a desenvolupar. El llibre s'ofereix com una eina per als alumnes de Llançament de productes i serveis i per a professionals de l'àrea de Màrqueting i Vendes o a qualsevol persona interessada en la introducció en el mercat de nous productes en l'àmbit empresarial.
Text extret del web www.amazon.es
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada